Reklamace

Reklamace PPL

Pokud obdržíte poškozenou zásilku, je potřeba toto poškození na PPL nahlásit do 3 pracovních dnů od data předání zásilky. Nahlášení škody můžete provést buď prostřednictvím reklamačního formuláře na internetových stránkách PPL v sekci reklamace, telefonicky nebo emailem.

Vždy je potřeba uvést kompletní adresu doručení, telefonický kontakt, číslo reklamované zásilky a co bylo poškozeno, v případě obsah zásilky. Následně Vás PPL bude kontaktovat ohledně sepsání zápisu o škodě. Se zásilkou nesmí být manipulováno a to včetně výplní a dalšího obsahu balení do doby, než dojde k dokumentaci škody.

Reklamace České pošty

Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, můžete uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.



| 1,238 dnů

komentovat článek
buďte první a okomentujte tento článek
zhlédnutí: 1521x | denní průměr: 1.23